Monday, April 4, 2011

Laungan Ngap Sayot Kembali Bergema

Si bujang meneruskan rentak bergaya dengan menewaskan USM Fc di Pulau Pinang malam tadi dengan jaringan 2 - 0.Gol tersebut dijaringkan oleh Zamri Morshidi dan Boby Gonzalez.Ini bermakna sepanjang 1 minggu berada di semenanjung dan menjalani 2 kali perlawanan liga premier, Ngap Sayot telah berjaya "menyayotkan" kedua-dua lawan tersebut.

Jika kemenangan pertama tempoh hari adalah merupakan "hadiah perpisahan" buat Jurulatih Hj Zaki, kemenangan kedua ini pula dilihat sebagai "signal" dari Robert Albert (Jurulatih Baru Pasukan Sarawak) bahawa selepas ini Ngap Sayot akan terus mengganas di persada liga, Si Bujang Senang pula kembali bersedia membaham sang magsa.TETAPI BAGAIMANA PULA DENGAN KITA SEBAGAI PENYOKONG? Apa kah kita mash masu berpeluk tubuh dan hanya me,ihat angin perubahan ini terus bergerak begitu sahaja?Ingat la, kalau bukan kita, siapa lagi yang ingin menyokong pasukan kita sendiri?

**Hj Zaki katakan perlawanan menentang PDRM di Paroi adalah aksi terbaik pasukan Sarawak sepanjang 2011


Anda juga boleh layari :-

Liga Kuching - NAIM 2011
Cenderamata Pasukan Sarawak 2011

3 comments:

  1. aku bangga dengan pencapaian sarawak nktok! yehaa!

    ReplyDelete
  2. kekalkan momentum & pastikan big game lawan pkns minggu depan kita menang sebab pkns ya sik kalah agik & sidak ya top of the league kinek tok.

    ReplyDelete